Du tar mej till en ny värld



Ja för daniel och emil är jätte snygga i seidis löshår och glasögon, men jaa..

Kryddad klyftpotatis. :D

Jag älskar torsdagar!
vi har typ bara chill lektioner och så slutar vi tididgt, hihi.
Och idag har jag varit med jenny och elin.
Fast först var bara jag och jenny då gjorde vi klyftpotatis men massa olika kryddor på, mohaha mitt och jenny hemliga resept. (a)
Jävligt gott faktiskt. :)
Sen så träffade vi elin och vi drog till wallerska och satt och snackade sen så cyklade vi runt i hjärsta och pallade äpplen. (a)
Men sen så skulle elin till deras sommarstuga så drog hem.
Idol klockan 8, haha tjatar om det liiiite va? ;)
Tror Sebastian Krantz skulle söka, eller dte visade dom igår om dagens avsnitt i alla fall?
För er som inte vet vem det är, eller inte kommer på det bara så där så kommer lite låtar med han i nästa inlägg, hehe.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

maten älskar vi ! emma älskar vi elin älskar vi ! och man blir kåt av äpplenen :O<3

2010-09-09 @ 19:54:10
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0