Du får mig att bli bländad av ditt fina leende.

Hade ingen musik så slutade tidigare idag, det gillas, fast vi fick reda på det när det typ var 20 min kvar av musiklektionen, alltså vi stod ute och väntade på att vi skulle börja. -.-
Nu har jag precis käkat, var sjukt hungrig.
Och snart ska jag plugga, har svenskaläxa tills imrn, spanska till torsdag och matte till fredag.
Verkligen inte kul!
Men ikväll ska jag kolla på idol, det är alltid dom första avsnitten som är bäst, alltså audition avsnitten. ;)
Och en kille som heter kasper, som gick på min skola förra året (han började gymnasiet nu i höst) sökte på driv, där han sjunger opera, och jag hoppas verkligen dom tar med det i tv för det skulle vara sjukt kul att se! :D
Så gissa nån som kommer sitta fastklistrad vid tv:n när det är idol-audition. ;)
Skulle sitta fastklistard när det är ullared med eftersom jag gick förbi kameran och en kompis blev också filmad men kommer kanske ha dans då! :(
Men what ever, om det är så viktigt är det bara kolla på repris eller på intrenet. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0