You are so fucking cut.

Träffade jenny för vi skulle till mc, men så blev det inte.
Istället träffa vi martin och hans hund i rosta så vi satt vid rosta skolan mest snackade i 1-2 timmar, typ. :)
Och hans hund är så jävla söt, bara lite störd. (a)
Och nu kom jag typ nyss hem och skulle sätta mej och kolla på en film jag laddat ner, men nej så klart att den ska lagga och inte funka..
Så håller på att ladda ner samma film, fast det fanns tre filmer (fast samma film) så testa att ladda ner en annan så får vi se om den går bättre.
Och OM det nu går så ska jag se Remember me. Den verkade rätt bra. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

Hahaha lite knäpp hund va ! nu väntar jag på dej gumman min :D

2010-10-03 @ 12:28:58
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0