Mamma ♥

Det är tack vare dej jag andas, tack vare dej fick jag liv.
Du bar runt mej i nio månader, och jag borde vara tacksam.
Det är för dej jag vaknar på morgonen och gör det jag ska, det är för dej jag lever.
Du är mina andetag.
Du är så vacker mamma, hur kan man vara så fin?
Jag ser upp till dej, du är så himla bra!
Vi har aldrig haft en riktig "mor & dotter relation" om man säger så, eller du har inte varit den jag kommer till när jag har problem, jag vet inte varför, vi har aldrig haft sådana konversationer.
Men jag uppskattar dej och älskar dej ändå, mamma.
Det finns inget som går upp till att höra ditt skratt.
Du är som en ängel från ovan.
Visst har vi våra bråk och jobbiga stunder, men ett liv utan dej kan jag inte föreställa mej, jag vill INTE föreställa mej!
Du är underbar, vet du det?
Jag hoppas du får en toppen födelsedag för det är du värd.
Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0