It used to be my life

Lite dålig bild bara, hahaha. :)
~
Sitter och dricker drickyoghurt efter träningen, som inte var zumba eftersom vår tränare var sjuk.
Så vi hade två andra tränare och då tränade vi salsainspererad aerobic och styrka.
Det var härligt med lite styrka eftersom det var så länge sen, det märks att jag är otränad, om man jämför med förr.
Saknar den tiden, då jag var vältränad, stark, frisk och simhoppet var mitt liv!
Simhoppet är en utav de bästa upplevelserna i mitt liv, och jag älskar det grovt!
Men jag tröttnade tyvärr och såg då inte till att ta tid till simhoppet, så det ledde till att jag slutade. :(
Fast, jag är glad ändå, dansen gör mej lycklig den med. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0