If my dream was real, I would be the worlds happiest

Ankido sötis som gåt-tant på kamratkampen. :)
~
Typ hela våran klass var trött idag i skolan, de flesta hade ju tältat men liksom alla var döda, haha.
Och med skolan hade vi kamratkampen, orkar inte förklara vad det är (a) sen var vi i nikolai kyrkan och sen åt jag, jenny, elin, niklas, bella och evelin på stan för vi hade lång rast och vi var ju ändå där. ;)
Efter skolan var det konfa som faktiskt blev kul, jag hade ingen lust att gå innan men ah nu ångrar jag inte att jag gick. :)
Och när jag kom hem så skulle jag kolla paradise hotel på datan, men jag hitta det inte. -.-
Men det gör inte så mycket, man har ju antagligen inte missat så mycket av bara ett avsnitt och det var ju ett till idag. :D
Lite dåliga tider bara liksom måndag - torsdag 19:30, dålig tid tycker jag! :(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0