Every long lost dream led me to where you are

Bild 1: Ica och köpa energidryck
Bild 2: Niklas mamma hade köpt godis, chips och ostbågar, för snällt!
Bild 3: Vi bjuder helt enkelt på bilden, som faaaaaaan!
Bild 4: Jag och elin vinner i Med andra ord mot jenny och niklas. (H) (våra två rader fyllda och dom har inte ens fyllt en! hahaha)
~
Kvällen har varit toppen, först åkte jag, elin och niklas till ica och köpte enrgidryck.
Sedan åkte vi hem till niklas med jenny också och då åkte vi och hyrde fyra filmer, fast vi kolla bara på en lite grann. xd
För sen börja vi spela med andra ord, säger bara en sak; jag och elin är kungar på det! :D
Och nu måste jag tyvärr snart sova, eller nä det kommer nog inte hända snart men ändå, ahahha.
Måste till kyrkan imorgon och det börjar klockan 10, gissa om jag kommer dö?!
Men sen efter ska några från konfirmationen äta på stan, guld! ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: smeken.

kvällen va sjukt bäst!

måste göras om, älskar er! <3<3<3



sv: du är söt!:D <3

& jaaa!



2010-10-16 @ 23:22:53
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0