:(

Jag trodde att jag betydde nåt för dej.
Har bästavän nån mening för dej?
Eller en så kallad åtminstone, förr var det du och jag, jag och du, ingen annan.
Tiden skiljde oss åt, men sedan kom vi varandra väldigt nära och du var min bästa vän.
Det var ingen som fick mej lika glad som du, och nu gör du mej bara ledsen.
Du hör aldrig av dej längre, och när jag hör av mej så svarar du inte ens.
Du är totalt förändrad, jag saknar inte den du är, jag saknar den du VAR.
Jag vill inte såra dej eller få dej att må skit eller nåt, men om du läser det här så tror jag du förstår att det är du.
Jag vill ha tillbaka dej, inget kan bli som förr, det vet jag med.
Men du sårar mej, vet du det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det den jag tror ??

finns iaf alltid hjärtat! :(

<3<3<3

2010-10-17 @ 21:30:24
URL: http://eeliiink.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Ja,förstår dej!:(

2010-10-17 @ 22:54:51
URL: http://juliakristiansenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0