-

Träffade angelica idag, och jag är jävligt glad för det.
För tänk om vi väntat längre, undrar hur svårt det hade varit att gå tillbaka.
Okej än är vi inte som förr, det kommer vi nog aldrig bli heller.
Vi har fortfarande mycket att prata om och reda ut, men jag är glad att vi kommit en liten bit på vägen.
För du ska veta hur mycket jag behöver dej, jag tror jag verkligen insåg det igår.
Alla tårarna jag fällde, fällde jag för dej.
Låter kanske patetiskt, men vi har varit vänner sen 1:an så det gör så sjukt ont att inte ha dej vid min sida.
Jag älskar dej hjärtat, och jag behöver dej.

Kommentarer
Postat av: angelica

hjärtat..

det är sjukt. sen ettan. du känner mig, kände iallafall, bäst av alla, och mest. det har inte varit så mycket oss på senaste tiden, som sagt bara. vi känner nog inte varandra längre på samma sätt som vi alltid gjort. som du sa, jag vet knappt vad som händer i ditt liv längre. vi snackar aldrig om saker och ting längre. vi är aldrig längre. det går att ändra på, det gör det. vi fixar det tillsammans. tack själv för att vi kunde snacka och det betydde otroligt för mig att träffa dig, jag älskar dig emma <3

2010-10-19 @ 23:14:35
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0