Guld

Okej mina ögon är blå i rätt ljus, typ som när man tar kort med blixt haha. För det blåa är helt ärligt inte redigerat, eller jo la till en effekt efter jag tagit bort det svarvita på det blå, men annars är det blixten som gör så. (skrev ju för ett tag sen att jag ville ha blåa ögon haha)
~
Jag vet inte om designen är ändrad på era datorer, för det är den inte på min.
Men kanske lika bra att ni slipper ser den, för den är inte fin! Om jag orkar ska jag fixa lite med den om en stund. :)
Förövrigt har kvällen varit guld, det blev inte ut men istället var jag, marcus, ellen, becka, jonte, seidi, jacob, emma och alexandra hemma hos samuel, som fyller år idag.
Och igår fyllde jonte och marcus år, stort grattis till er alla tre! ♥
Så vi har käka tårta och god mat haha, och gjort massa annat kul.
Tack för kvällen guys.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0