I wish.

Jag saknar dej, vännen.
~
Har tillbringat i stort sett hela dagen i sängen förutom när jag duschade, HAHA.
Snacka om latmask!
Ne men hade planerat att träffa jenny gunnarsson AKA carola, HAHAHA.
Men ingen utav oss hört av oss till varandra och jag har ändå varit helt slut körd, jag vet inte varför.
Men jag känner mej halvt sjuk hela tiden, är trött, förkyld, får ont i halsen, magen, huvudet osv men utan att vara sjuk på riktigt. Alltså jag har aldrig feber, spyr eller liknande.
Men känner mej något bättre nu iaf, så ikväll blir det träning! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar er! :(

2010-11-07 @ 21:36:50
URL: http://www.nattstad.se/emmacarlström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0