Första advent

Snart är julen här igen, det känns inte alls som om det var länge sen det var jul sist.
Visst är det härligt med jul, men det är skrämmande hur snabbt tiden går.
Visst var det nyss sommar? Nyss var jag ute hela kvällarna, badade i havet, klättrade i berg, cyklade runt överallt, jag var fri nyss, nu är jag bunden till skolan.
Visst det är snart lov igen, jullov, hur mysigt som helst.
Men jag blir rädd, jag vill inte bli vuxen. Jag vill få tiden att gå så sakta som den gjorde när man var liten, även om man hade kul så var en minut som en timma.
Jag önskar så..

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG HÅLLER MED DIG SNUTTIS!

2010-11-29 @ 19:03:25
URL: http://sandragranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0