Vinnaren här, hehehe.

Runt halv 7 drog jag till gården, och vid 7 var det "utmaningen" som är en tävling som går ut på att man får dra en lapp där det står en gren som t.ex stövelkastning, blåsa upp balong stills den spricker snabbast, flygplanstävling och lite annat och då måste man utmana en ledare i den grenen, man får välja ledare men man får bara ta samma ledare en gång, och kung som man är vann man alla gånger! (H)
Hahaha nej nu ska jag inte skryta, men jag brukar aldrig vinna nåt så när man väl vinner så blir man ju lite glad iaf. :) Fick en pokal av plast, höhöhö.
Sen efter det drog jag till Sebbe en liten stund och vi gjorde inte så mycket, så jag drog hem.
Så nu har jag duschat och käkat.

Puss



Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe precis :P

allt bra idag då? :)

2010-05-08 @ 13:04:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0