Vi är FAIL. ;)

Efter skolan cyklade jag upp på stan och träffade olivia och vi käkade.
Sen gick vi och fixa en sak och efter det drog jag och mötte jenny så vi drog hem till mej och hämta saker sen till jenny och efter det vidare till karlslund med david, cajsa, elin och jenny då. ;)
Vi skulle grilla men vi fick aldrig fart på elden så vi drog till karlslundskolan och hade oss, hahahah.
Nu är jag hemma hos jenny och ska sova här, har ju ingen skola imorgon! :D
bilder kommer när jag kommer hem. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

Emma tack för allt ditt stöd det betydde mkt för mig ♥

nu har jag bara dej kvar :'(

2010-05-12 @ 17:23:19
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0