Spöken finns..?

Igår kväll/natt så började jag kolla lite runt på google på spöken och sånt läskigt efter att jag tagit bilden i andra inlägget. Och så kollade jag några videos med "spöken" och tvingade min lillebror att vara med mej, hahaha. :$
Sen när han gick och la mej så hade jag skrämt upp mej så mycket så jag vågade inte vara kvar vid datorn, var liksom helt själv i ena lägenheten (vi har två ihopslagna) som var helt mörk.
Så jag gick och la mej och tack vare Jenny Gunnarsson som smsade med mej i typ 3 timmar så vågade jag sova sen, hahahahha.
Det låter väl som att jag är typ 4 år, men jag har börjat tro på spöken igen. :$
För liksom kolla hur många som lyckats fånga dom på bild och video, visst man kan fixa bilder och videos så det ser ut så, men vart kommer alla oförklarliga ljud ifrån? Hur försvinner saker bara sådär utan att nån varit där?
Det är mystiskt, om det inte är spöken vad är det då? Gud? Jesus? Häxor? Min mormor?
HAHAHAHAH, jag vet inte..
Nån mer än jag som tror på spöken? Eller är jag helt knäpp? ;)


Vad jag läst om bilderna:
Bild 1: en kvinna som skulle ta kort på sin katt men den blev rädd för nåt, och på bilden syns ett spöke?
Bild 2: Övervakningskamera att fått med ett spöke på bild i ett övergivet sjukhus eller vad det nu var?
Bild 3: Övervakningskmaera där med, den här gången i ett slott tror jag?

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH FAN VA LÄSKIGT :O <3

2010-05-09 @ 14:52:17
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0