Det är spöken i datorn. :(

Tänkte inte vara hemma ikväll men så blev jag så sjukt trött så jag somnade i soffan och när jag vaknade regnade det ute. Så då fick jag ingen lust att dra ut, liksom hur mysigt är det med regn?!
Så nej jag stannade hemma ikväll och kollade på "I know what you did last summer".
Jag tror jag aldrig skrikit så mycket som till den filmen, HAHAHAHA.
Den var fett läskig, tyckte jag iaf, hahaha, men jag blir rädd för allt.
Så nu sitter jag här med öppen dörr, och två lampor tända och lyssnar på bra musik. (Y)
Fast jag blir fan lite rädd, jag sitter vid min brors dator och den lever sitt eget liv, den lägger till j, u och m i typ varenda ord och flyttar ner, eller så råkar jag nudda (?) dom knapparna hela tiden, men nu kollar jag vart jag skriver och ändå blir det så, jag blir fan rädd. :$

Puss


Det här spöket såg snällt ut, så den vågade jag ladda upp bild på, hehe. :$

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okidoki :P

2010-05-08 @ 23:54:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe :P

allt bra idag då? :)

2010-05-09 @ 09:55:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0