Söt helg..

Förlåt för dålig uppdatering (som vanligt) men jag har inte hunnit med!
Igår åkte jag och jenny till hennes bror och firade hennes brorsbarn som fyllde 4 år.
Efter det åkte vi till alnängsbadet med elin, cajsa och niklas, där jag och cajsa badade.
Efter det kom daniel och david och vi spelade kubb och lite annat utanför jenny.
Efter det gick vi in till jenny och kolla på film och gjorde lite annat. ;)

Sen så sov jag hos jenny och idag var vi på marieberg, köpte inget.
När vi varit där kom niklas och david och vi kollade på avatar, hade inte sett den förns nu, och den var bra!
Lite senare kom daniel och då kollade vi på ronny & ragge, haha jävla film helg. :P
Nu har jag duschat och flätat håret, lockigt imorgon! Om det lyckas. ;)

Bilder från igår och i torsdags kommer nog snart, när dom är färdig skickade. ;)

Puss


Jag har söt min. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0