Tell me, how will i know who you are.

Skolan rullade på, efter det åkte jag och jenny upp på stan. Vi köpte lite presenter till elin som fyller 14 på måndag fast vi ska fira henne på lördag då vi även ska gå på Yeah festivalen och efter det ska jag, jenny och elin sova hos cajsa. Och vem vet vad som händer då? ;)
Iallafall så träffade vi cajsa och elin på stan också, och jag och elin satt på en bänk och då gick det förbi ett gäng tjejer och en utav dom var väldigt kort, och utan att tänka mej för säger jag " vilken dvärg" eller nåt liknande och dom var ca 2 meter bort, och gissa om dom hörde..?
Det var pinsamt, och självklart är det inge fel på att vara kort, det bara kom. HAHAHA.
Men efter det så åkte vi hem till jenny och käka lite och satt vid datan.
Nu måste jag gå och duscha, har inga lust. Haha, men men.. :P

Puss

Bild tagen från elins blogg på mej och världens bästa vän!


Kommentarer
Postat av: jenny siik

Men gud kvinna byt bild :O

2010-05-27 @ 21:55:37
URL: http://jennysiik.blogg.se/
Postat av: ciiz

en toppen :D sj då'+

2010-05-28 @ 12:48:27
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0