Rest in peace

När jag var hos min bror, eller han var inte hemma men hans flickvän bor ju också där. Men i alla fall då berättade hon att en kille dött i natt i kalkbrottet vid kvinnersta. Killen var full (tror man!) och hade tydligen sagt att han skulle bada mitt i natten och efter det hörde hans kompisar ett plask i det mörka och iskalla vattnet (jag brukar bada där på sommaren och t.o.m är det iskallt!) och tyvärr druknade killen.
Jag tycker det är så hemskt när folk dör, okej vem gör inte?
Jag kände inte killen, men det är ändå läskigt. Tänk om det händer mej eller nån i min närhet, dock lär jag inte vara där full på natten men det är bara ett stort hål med höga klippor runt om som inte är så lätta att ta sej upp för och så är vattnet 20 meter djupt!
Men jag hoppas killen har det bra där han nu är.
Vila i frid Alexander Larsson.

Källa: Nerikes Allehanda


Kommentarer
Postat av: jenny siik

Så jävla hemskt jag visste vem killen var men jag kände inte han så :(

2010-05-19 @ 12:08:17
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0