I can't get you out of my head

Efter skolan åkte jag och emma till norrby och hälsade på denilson som praoade på ica där. Så vi var med han lite tills han slutade och efter det gick vi in till stan med han. Men då drog han hem och vi och käkade.
Och gick runt lite på stan och jag köpte nytt puder.
Efter det åkte vi hem till mej och träffade angelica och vi var bara ute.
När angelica drog åkte jag och emma till varbergacentrum där maggi, ankido, meriam, meri, kiki och shikri var. Så vi var där ett tag, hahaha meriam skönaste ungen! ;)

Puss


Några bilder från när jag var på 50-årskalas i mormor & morfars somamrstuga. Tänkte att det inte är så intressant för er att se bilder på min släkt, så det blev lite andra bilder jag tog med min jäääääääääätte bra kamera..
Klicka för större.

Kommentarer
Postat av: eliin

Sv: aaa fyfan va bäst det kmr bli! :D

jadu.. det e cajsa ni ska fråga inte mej ;)

<3<3<3

2010-05-26 @ 22:11:50
Postat av: Anonym

sv: hahah har kommenterat här 2 ggr nu (A) haha

Jaaaaaaaaaa :D hon sa det nyss, fan va glad jag e nu asså! :D

<3<3

2010-05-26 @ 22:42:36
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0