American Pie in my heaaaaaaaaaaaart. :D

Jag har sovit hos angelica så har inte kunnat blogga, måste skärpa mej!
Men ja som sagt sov jag hos angelica och vi hade typ American Pie kväll och såg dom fyra första filmerna, eller jag gjorde, angelica somnade efter den tredje.
Och idag så kom seidi till angelica och vi kollade på film. :$
Sen hem till mej och jag fixa mej sen drog jag och seidi ut och träffade ankido, jacob, anna och några, sen drog vi till en "fest".
Okej ingen riktig fest men det var nåt liknande där vi träffade marcus, david, lovisa, becka och flera.
Sen skulle jag och ankido "diska" fast vi hade vattenkrig i köket istället, hahaha.
Jävligt kul, faktiskt, bara att man cykla hem helt blöt sen också. ;)
Nu måste jag snart sova, vi ska åka bort imorgon och fira min mosters kille som fyller 50 år.
Så jag hinner nog inte med nåt mer inlägg förns imorgon kväll.

Puss


Bild i repris. ;)

Kommentarer
Postat av: jenny siik

haha emma man ska inte festa ;)

det borde du ha lärt dig ;)

2010-05-15 @ 11:35:55
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0