So damn happy

Slutade skolan runt 12, och typ det enda vi gjorde i skolan var att städa.
Till lunch fick vi pannkakor och glass till efterrätt, fett nice, även om jag inte tycker om pannkakor så mycket. Eller inte skolans.
Är så sjukt glad idag, allt känns så jävla bra!
Fan vad jag saknat den känslan.
Men efter skolan så åkte jag, jenny och miray upp på stan. Köpte ett par hudfärgade trosor som jag tänkte ha under klänningen imrn eftersom den är liten genomskillnig. Hahaha. :$
Nu måste jag snart fixa lite inför skolavslutningen, typ måla naglarna, testa att krusa håret, duscha osv.

Puss


Kommentarer
Postat av: jenny siik

min fina emma <3

2010-06-09 @ 14:29:40
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0