SÅ PATETISK!

hejsan svejsan tänkte bara säga att jag hatar folk som är fake. Såna som låtsas vara nån annan och tar bilder på andra och låtsas att det är dom, här är bara några exempel;

turkleksak @bdb - den senaste bilden är på en som heter lovisa som jag var väldigt bra vän med förra sommaren och på hennes pojkvän ansgar. Plus bilderna på denna bdb är på en som heter marie, tror jag det var.

adambergendahl @bdb - Där är bilderna på en kille på min skola som heter adde, dom låtsas även att han är 96:a när han är 97:a.

QVIIST @bdb - Ja, det är ansgar på bilderna.
Okej jag känner varken lovisa, marie, ansgar eller adde, eller lovisa känner jag lite. Men tycker det är så sjukt patetiskt så det finns inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0