Let it rock

Jag vaknade runt 5-6 imorse och jag trodde klockan var 10 så jag gick upp, och jag var nära på att väcka min mamma och lillebror. Jag var helt borta. :S
Sen så kollade jag på klockan igen och såg att den inte var 10 så gick och la mej igen.
Sen när klockan var 10 på RIKTIGT så gick jag upp för jag och mamma skulle åka till en tant som klipper våra marsvins klor, så vi gjorde det och handlade + mamma visade vägen till tullängskolan, där jag ska på natur och teknink läger imorgon. :$
Hahaha, men det verkade kul så vi får väl se om det blir det. :)
Sen så nu har jag typ kollat på tv och sovit, är jätte trött!
Måste egentligen städa och rensa mitt rum, jag städade för cirka en vecka sen och det ser redan ut som ett bombnedslag, hehe.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0