All i wanted was just what everybody else wants, you know, to be loved.

Igår träffade jag jenny och elin, vi åkte till stadsparken och köpte glass och drack lite cider. Fett mysigt att sitta där i skuggan när luften är varm.
Sen så åkte vi vidare till alnängsbadet där jag och elin badade, och en sak kan jag säga.. Att vi inte var normala! :$
Sen så sov jag hos jenny och idag åkte jag, jenny och elin till lögardammen och badade.
När vi kom hem därifrån åkte alla hem och duschade och käkade sen cyklade vi till norrby och var på norrbyskolan och OP. Sen till mikaelskolan, haha det är nåt med oss och skolor..? ;)

Puss

IGÅR


Kommentarer
Postat av: jenny siik

fett mysiga dagar ! <3

haha elin var söt på bilden :D

2010-06-29 @ 23:13:40
URL: http://jennysiik.blogg.se/
Postat av: eeeeeliiin

HAHAHAH OMG

jag ser cp ut på bilden xd

jenny va söt på bilden :D

så jävla kul o bada med er (A) xd

<3<3

2010-06-29 @ 23:57:56
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0