Växjö

Testar att blogga från mobilen, har inte registrerat min mobil som man tydligen kan göra på datan? Så det här kostar nog lite, fast skulle tydligen få surfa för max 1 krona om dan i sommar. ;) Men nu ligger jag på hotellet och kollar på tv, vi kom hit för kanske 20 min sen och pappa är och fixar inför imorgon så kommer vara själv i några timmar och jag har ingen aning om vad jag ska göra. -.- Haha. Men om det går så ska jag nog träffa Celine sen när hon kommer till växjö. Bara vi hittar varandra, vet inte om vi kommer bo på samma hotell. :p Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

Haha du kan ju göra det du sa ?;)<3

2010-07-01 @ 22:15:30
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0