Mitt nya liv, HAHA.

Har varit ute på en liten promenad, jag får ångest av att bara sitta inne. Och så gick jag till maxi och köpte bonaqua, hehe. Jag ska börja dricka det och kolsyrat vatten istället för cola, fast jag tycker inte om kolsyrat vatten, men får väl lära mej. ;) Är trött på skräpmat och sånt så ska försöka börja äta nyttigare, LYCKA TILL säger jag bara. Btw, anledningen till att jag är i växjö är för att det är årskonferens med pappas jobb, och då har dom en ''barn/ungdoms'' grupp, som gör saker som t.ex badar, bowlar och lite olika. Så idag skulle vi få testa glasblåsning. Haha låter kanske mobbat och tråkigt, det kanske det är också. Men jag åker mest hit för att träffa anna, maria och Celine. :) Nu kommer pappa snart och hämtar mej så ska vi käka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0