Jag kan inte tro det..


Words.. It's aint just words.


Såg seg dag..
Vaknade tidigt för att vi skulle åka och bada, men tror ni inte det blir moln överallt då?!
Så jag åkte lite inlines med seidi, som träning haha! Pallar inte springa..
Men gick jag in och käkade sen la jag mej och läste ut "ung och kåt" som jag hållt på att läsa i typ 100 år, men slutade läsa den ett tag men så började igen så nu är den slut.
Den är faktiskt bra, inte bara en "knullbok" som man förväntar sej av namnet, utan mer om hur det är att vara kille och tonåring. :P
Men blev så trött av det och ville inte somna så satte mej vid datan, haha.
Fast ska nog träffa jenny, niklas och kanske elin sen. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0