It just disappeared into the dark.


Jätte fin bild........ jag saknar dej hjärtat!!

Har hållt på och fixa lite med en ny header, vet inte om jag är nöjd, men ska fixa designen och se om det passar ihop.
Så ni får inte se nåt än. :)
Snart ska jag åka till jenny och vi ska fixa oss för talangen ikväll.
Ja jag kanske gillar att springa runt och dansa med 97:or och 98:or...... :)
Ne men om man ignorerar dom och bara satsar på att ha kul så blir det ju oftast det?
Vi hörs kanske senare, annars i morgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahahhaha vilken urgullig bild dedär!

fuck att jag missar talangen:( men aja, jag kommer gå nästa, du ska också dit va hoppas jag?:)<3<3<3<3

2010-07-28 @ 17:58:11
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0