I wanna scream it out; I love you.

Snart min. :D Tror det blir den  lila om den finns, annars kanske rosa. :)
Och så mobbar man inte för det är Nokia! Det är dom enda som håller ju. :o

Sa inte jag igår att jag ville åka bort?
Jo och det är precis vad jag ska på måndag. :D
Ska åka till Göteborg och gå på universeum på måndagen sen sover vi på nåt hotell sen på tisdag blir det liseberg och då sover vi i min farmors lägenhet i uddevalla.
Dock blev det på måndag när jag egentligen ska vara med angelica. :(
Men mamma ringde idag till hotellet och dom hade bara ledigt rum måndag till tisdag så det fick bli så.
Men ska träffa angelica imorgon, och köpa ny mobil (antagligen iaf), GISSA OM JAG ÄR GLAD?! :D
Fan vad allt känns bra! :):):):):):):):):):)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0