Enis & nisse solsken = klockrena!

Kolla tv största delen av dagen fast sen nån gång på eftermiddagen träffade jag jenny, elin och niklas.
Vi gjorde inte mycket, kollade på niklas mobil som han köpte idag eller igår, likadan som den jag ska köpa.
Han sa att den var dålig så var tvungen att kolla, men den duger åt mej, jag pallar inte en dyr med massa funktioner som går sönder efter en månad. -.-
Så den får duga för mej, men så drog vi till stan där jag, jenny och elin åt lite grann och niklas åkte hem.
Så satt vi på en bänk och då kom enis och höll på och dansade och allt möjligt och blev "ihop" med nån kille och jag vet inte vad. Och nisse solsken kom också ett tag. Hahahahha asså så söta..... :D

Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

en dag att minnas<3

2010-08-01 @ 15:40:22
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0