Första skoldan..

Ja, skola idag. Och jag överlevde! :o
Vi har bytt grupper på spanskan vilket är stort minus tycker jag! Eftersom då kommer jag inte träffa dom söta från gamla klassen lika mycket! Men det var ändå kul eftersom jag och melina höll på och "mobbade" lr inte mobbade, men iaf en kille som heter Simon Oskar Olof The Russian! Haha han heter Oskar men det är vårat namn för han. hahahah. :D
Efter skolan tog jag bussen in till stan och mötte mamma och fixade pass. Efter det tog jag bussen till Angelica, där har vi käkat toast, suttit vid datan och fotat en hel del haha. :)
Jag vet att jag tjatar om det lite, men min älskling Paradise Hotel  är ikväll ♥
Stefan är sexig, Cimon med, men Stefan mest, och våga inte säga annat! :$



Hahah sexiga :$

Kommentarer
Postat av: Melina

JAG VÅGAR SÄGA ANNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 20:20:41
URL: http://ssolklart.blogg.se/
Postat av: emma leijon

SVAR: melina

DET FÅR DU INTE!!!!!!!!!!!!

2010-01-16 @ 13:12:51
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0