Pizza & Kines mat..?

No school today - again.
Mohahahha, jag är busig..
Nej men jag orkar inte, orkar inte mellringe! vill byta, men det är försent att söka till en annan skola, men det ska nog gå på nåt sätt ändå. ;)
Idag så kom iaf maja till mej sen så gick vi till melina och mös med tv & godis.
Sen blev extremt sugna på pizza från Pizza Planet, men vi fick inte tag på nån som kunde köpa därifrån åt oss eftersom vi inte orkade åka till stan. :(
Men då fick vi pizza från Montana istället som har hemkörning, najs! (y)
Fast när jag kom hem upptäckte jag att mamma hade köpt kines mat också, så det blev jag ju tvungen att äta. MUMS! ♥
Känner mej bara en aning onyttig och så..

Puss


Kinestecken som står för kärlek, hahhahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0