film, film och film..

Hann aldrig med nåt inlägg igår, men gårdagen var för bra med Angelica, vi åt på Pizza Hut sen myste vi med chips & burn och två riktigt bra filmer, Me, you & Dupree, rolig och bra film och så såg vi Date movie, herregud bland de roligaste och sjukaste filmer jag sett! Hahah.
Sen sov hon hos mej och vi slappa i stortsätt hela dan idag och såg på American Pie - Beta house, sjukt kul film!
Vi hade planerat att dra ut på kvällen men så blev det inte pga snöstormen! Fast vi drog ut på min gård med min älskade granne sehhhhihidi..
Det var iaf mysigt med den djupa snön, haha på ett ställe var den upp till mitt lår, och tänk jag som är 172 cm lång, det är ju rätt mycket snö! Sen så gjorde vi varm o'boy och kollade på Titta hon snackar också!/Look who's talking too!
Aja filmnörden här va..
Nu försöker jag förstå mej på facebook som jag precis skaffat..
haha. :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0