Boda Borg

Dagen har varit jätte bra! :)
Först så vaknade jag vid 8, skit jobbigt haha.
Sen så tog jag bussen in till stan där jag mötte Regina och Niklas, och sen Jenny, Kim, Elin och Cajsa.
Då tog vi bussen till Boda borg, som var super kul. :)
Jag, Niklas och Regina var i samma lag, och dom andra i ett hhihi.
Det gick väl sådär för oss, vi klarade typ 4 banor. Men det var kul ändå. ;D
Och så käkade vi pizza på nån pizzeria där i  närheten, jag känner mej otroligt onyttig, men efter lovet blir det ändring på det!
Sen så fick vi skjuts hem till Niklas där jag och Regina tittade på Ronja rövardotter hahhahahahaha.
Och så gjorde vi lite mer.
Imorgon åker jag till Ljungsbro för att fira min älskade morbror som fyller 50 år! ♥
Kommer hem på söndag.

Jag känner mej inte särskilt lyckad just nu, sista veckan i skolan innan sportlovet gick min mascara upp i rök, ingen vet vart den är. :s Och ja, min USBkabel till kameran är borta.
LYCKAT.

Puss



Mina nya saker från tjeckien:
  • Gwen Stefani parfym - Taxfree affär på flygplatsen
  • T-shirt - New Yorker
  • Converse - Destroy
Lite bilder från Boda borg:



Första banan vi klarade haha. (h)

Seriöst jag spillde ut typ allt möjligt idag,
Cola, Snow Slush, vinäger från pizzasallad & plastmuggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0