Fjäskdan

VÄRLDENS SNYGGASTE MAGRUTOR. ;)
TÄCKT FÖR NAVELN FÖR ATT DEN SÅG INTE SÅ FIN UT, ALLTSÅ MIN PIERCING ÄR INTE LÄKT ÄN. -.-
Vackert vackert..
~
Fjäskdan i skolan idag då, det gick inte så jätte bra. Vi vann 2 av 4 matcher, men hade ändå kul!
Hihi jag älskar volley boll, fast jag inte är den bästa. :D
Har duschat i ca en timma och ändå är jag fortfarande grön, speciellt på ryggen.
Fast där nådde jag ju inte så bra haha, men ska duscha sen ikväll igen eftersom jag har dans senare.
Inte för att jag är så taggad till det, ville hellre bara mysa hemma men ska uppträda på onsdag så ingen vila här inte. ;)
OCH så måste jag ju bara säga grattis till Daniel Terblanche som fyller 15 idag, GRATTIS! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh tack så mycket :)

2010-12-20 @ 17:25:18
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0