Andra Advent

Förlåt, har inte hunnit blogga, knappt varit hemma.
Men har iaf haft en super helg.
Idag var min bror här och åt mat, det var länge sen man träffa han.
Och så har jag gjort ett försök till att plugga, men nej jag vill inte.
Funderar på att bara skita i det, alltså har matte och no prov i veckan, men vill inte sänka mina betyg för jag har rätt bra betyg i dom ämnena tror jag.
Så får väl sätta mej och plugga om en stund. -.-
Btw jag har svart hår nu, skulle gärna ha ljusare för jag ser så blek ut nu, men det skulle inte gå att färga ljusare och jag var tvungen att göra nåt med det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 20:15:27
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0