WOHO MIN DATOR ÄR TRASIG, LOOOOOOOOOOVE!!!!!!!!!!!!!!

GISSA OM JAG VELAT GÖRA SÅ MED MIN DATOR NÅGRA GÅNGER..?
Fuck off..
Får sitta vid min brors dator nu, okej det brukar jag ändå göra ibland, men ah nu får jag ännu mindre tillgång till en dator vilket betyder mindre bloggande! Inte för att jag brukar blogga så jätte mycket, men ändå.

Men dagen har också varit bra, angelica kom hit vid tolv, hehe nyvaken som jag var satt jag och åt frukost. :$
Men sen när pappa kom hem åkte, han, jag, angelica och seidi och köote ny mobil till mej. :D
Det blev den mobilen jag la ut bild på häromdagen i rosa, ville ju ha i lila men det fanns bara i rosa och aleminium. :/
Men den duger. :)
Sen så drog både seidi och angelica och jag har mest hållt på med min mobil och försökt förstå mej på den, haha. Fast det är inte så svårt. ;)
Har haft ont i huvudet och i magen så har inte pallat träffa nån eller göra nåt nu dom senaste timmarna. :(
Aja taggar morgondagen!! :D
Göteborg förfan! (Y)


Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

stackare =( <333 du får låna min haha :D

2010-08-03 @ 16:56:44
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0