Lycka, tur, glädje, kalla det vad du vill!

Enligt tidningen Frida ska min turdag vara idag, än så länge har inget "turigt" hänt, förutom att mitt halsont är borta! :)
Fast ah har bara varit hemma, förutom den stund på förmiddagen som jag var hos jenny eftersom jag sovit där.
Okej jag tror inte direkt på horoskop, men jag tycker det är rätt kul, och läskigt när det stämmer! :o
Som t.ex idag läste jag en gammal julia tidning från typ juni, så stod det hur jag kände mej och så och läskigt nog stämde det in nästan exakt hur jag kände mej då!
Men jag tror att man måste se saker och ting som tur, jag menar man kan ju inte räkna med att vinna en miljon på lotto eller bli tsm med sim drömkille. Men t.ex att få vara frisk, ha roligt eller nåt sånt där "litet" som man egentligen inte tänker på som tur faktiskt är tur.
Men självklart är det ett stort plus om nåt speciellt händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0