Green water

Hihi mitt söta isvatten jag hällde karamellfärg i igår.

Igår så träffade jag ankido, seidi och angelica. Vi cyklade till lidl för att köpa chips, åååååhhhhhhhhhhhh jag får damp på mej själv. Jag skulle ju sluta! Jag hade typ slutat äta chips, sen så äter vi massa.

Sen när vi cykla hem så åkte vi i en nedförsbacke och jag sitter med fötterna på styret och typ viftar med ena armen så jag ramlar.

Snyggt sår man fick på knät också.

Sen så sov jag hos angelica.

Bilder kommer nog i nästa inlägg. :)

 

Snart ska jag träffa jenny och elin, lite rädd är man ju, eftersom dom ska typ skämma ut mej (antar jag) och jag vet inte vad, haha får se. För har egentligen ingen aning.



Puss

Kommentarer
Postat av: BeBrave

tack :)

2010-08-11 @ 15:19:27
URL: http://bebrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0