Popcorn smälter. :o

Kom precis hem från gården, har varit på dans! :)
Det gick åt helvete men ja..
Och våran danslärare ska flytta till västerås så vi kommer kanske inte ha nån mer dans. :o
Men innan det var jag hos Jenny med Michelle, och vi solade på Jennys altan tills Niklas kom,
då spelade vi lite brännboll. HAHAHAHA.
Det gick också åt helvete. ;)
Sen drog vi in till Jenny och jag och Jenny tävlade om vem som kunde stoppa mest popcorn i munnen, men det gick inte så bra för popcorn smälter i munnen och så tog dom slut, haha.
Nu ska jag duscha!
Puss


Jennys hund är pervers.. ;)

Och niklas är vacker efter att jag och jenny sminkat han och
haft i allt möjligt i hans hår! :D

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

fin header!

2010-04-13 @ 00:59:13
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: fler möjlighetr kanske kommer att få se den:) tack så jätte mycket!

2010-04-13 @ 11:25:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Michelle<3

Haha tack för den härliga dagen också den var faan BÄST!!! HAHHA när vi solade!! ;D<33

2010-04-14 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0