Lördag & Söndag

Igår eftermiddag cyklade jag och seidi till angelica, fast det gick åt helvete med att cykla för jag lånade min mammas cykel som tydligen var trasig så jaa..
Så vi var där en stund och då bestämde vi oss för att angelica skulle sova hos mej,
så när vi skulle cykla hem till mej fixade en som heter jeppe min mammas cykel, sjukt snällt. :)
Så vi drog först till ica och handlade lite sen hem till mej och se på Friday the 13th, rätt bra film, bara lite skum och läskig, men det är det väl meningen att en skräckfilm ska vara? hahaha.
Efter det somnade vi ovanligt tidigt haha.
Och idag har vi inte gjort mycket, vi tillbringade större delen av dan vi tvn, sen lite vid datorn och resten hos seidi.
HAHAHAHA, vi har liv. :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0