Köttbullar och ris?

Förlåt för så tråkiga inlägg utan bilder och sånt, men ja jag har fortfarande inga bilder på datan, och jag har bildbrist!
Speciellt på bilder på mej själv haha, men då tänker ni kanske "men ta en då?", och jag har gjort det men ingen blir bra.. ;)


Ännu en dag utan att göra nåt,
Pillikotten var här en stund förut, men när hon gick hem så gick jag och duschade och nu lagar jag mat.
Eller steker köttbullar bara haha, jag undrar om köttbullar och ris passar?
Jag tror inte det, men jag orkar inte koka makaroner eller göra potatismos och det finns färdigt ris så det får väl gå haha. ;)

Puss


Men kolla det fanns ju en bild på google med köttbullar och ris,
då borde det ju gå att äta..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0