Alkoholfri..?

Det blev inget med att gå ut och springa,
nej istället träffade jag först jenny och sen skulle vi cykla till michelle, och säger bara en sak:
Smsa inte samtidigt som du ska svänga i en väldig sväng är det när grus på marken!
Man ramlar!
Eller jag gjorde, hahaha.
Men sen träffade vi michelle och då cyklade vi till Willys och köpte chips, werther's original och en och en halv liter alkoholfri cider var, men man kan ju undra om den verkligen var alkoholfri..?
Hahahah vi blev så sjukt störda, tog några bilder men alla ser så jävliga ut så jag lägger inte ut en enda! ;)
Nu ska jag göra små "bullar" i håret så det blir lockigt tills imorgon och kolla på ballar av stål! :D
Puss


Hahaha! ♥

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

skönt att höra!

jag sov jätte mysigt :D

kram

2010-04-11 @ 20:57:24
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0