Fredag

Chacha, hann aldrig blogga igår för först var det träning sen gick jag till Melina & där skulle jag sova.
Vi träffade lite folk först & sen blev det hem & nörda datan, det var mys. :*
Och det hemliga jag skulle köpa i förrgår eller nått var ett presentkort på spa. jagvet alla bryr sig men ifall Sofia skulle läsa så var jag tvungen att göra så.
Och jag kommer sakna dej Sofia! Jag har haft dej som tränare i några år nu, så du ska veta att du betyder otroligt mkt!


Vad tkr ni? :)
Brukar inte gå runt så men det är fett snyggt.

Me like :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde skämmas, riktigt onädigt.

hah, du gillar blodstopp elr?

dedär är inte ens fint,

2009-10-30 @ 17:41:53
Postat av: svar: anonym

HAHAHA okej jag skämmas :(

jag ÄLSKAR blodstopp :)

2009-10-30 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0