torsdag

Hann inte göra inlägg igår, för ajg är en upptagen man!
haha, dt va inte ens kul ;s
Men igår blev det melina och niklas,
vi va hemma hos mej och gjorde jääätte mkt ;o
Sen skulle melina dra, så då åt jag o niklas korv,
sen satt vi vid datan :$

Och idag var det träning :D
jag tror faktiskt jag kommer få till nåt till juldoppet :)
hopp asså.
För liza kom med två förslag på hopp, och dom blir det antagligen, och kanske nåt
mer.
För dom som inte fattar vad jag snackar om så är det simhopp,
och juldoppet är typ en uppvisning som ÖSA ordnar varje år innan jul. :)
Och det har snöat! :O
fitttttttttta! nu kommer jag se ut som ett rövhål, inte för att jag ser bar ut annars, men bättre iaf :S
Jag diggar fiskemil :$


Jag diggar lockigt hår också :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0