*Djup text*

Okej jag är väl världssämst på att blogga...
Varje gång jag läser andras bloggar blir jag jättesugen själv på att blogga, men sen sitter jag här med ett tomt inlägg framför mig utan en blekaste aning om vad jag ska skriva. Min vardag ser i stort sett likadan ut vecka efter vecka. Det är simhopp, gym, plugg, serier, vänner, repeat. 
Jag har inget intresse för mode eller foto eller något som skulle utmärka mig så. Ja träning är ett stort intresse för mig, men hur många träningsbloggar finns det inte där ute? Är inte ens "clean" som man "ska"
 
göra, så vad för fitspo skulle jag vara egentligen?
Hahagud vad det måste se ut som att jag nedervärder mig, men så är det inte. För jag är grym suckers.
För att göra hela inlägget lite roligare slänger jag in en instagrambild på mig och en utav mina närmsta vänner från hennes 18-årsdag som inte var för så länge sedan. Grattis i efterskott älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0