Helgen




I torsdagskväll var jag på gymnasiefest på Club Noise, där Jesper, Jeppe, Paow och Linnea från Paradise Hotel var. Ingen utav dem var ju någon favorit för mig, speciellt inte jesperna, men det var lite kul att se dem i verkligheten ändå. För övrigt var kvällen helt okej.

Gårdagen spenderade jag med Elin en stund och Angelica som sov hos mig.
Nu är jag hos min moster i Ljungsbro med min bror och hans familj. Vi var på flygvapensmuseet i Linköping under dagen och imorgon ska vi på Disney On Ice. Andra brukar väl vara ca 5 år när de går på det, men här är jag Emma, 17 år, och supertaggad. Ska försöka få in bilder från helgen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0