Mitt 2013

Ända fram till sommaren tränade jag som en idiot, sex gånger i veckan. Ingen vila var det som gällde. Sedan blev jag väldigt lat under sommaren, och under hösten har jag dragit på mig hur många förkylningar som helst, så träningen har inte riktigt kommit i första hand efter det.
Joggade dock min första mil i somras ändå, och kanske min sista också. Har knappt joggat/sprungit sen dess haha..
Har varit i Tandådalen med skolan och åkt skidor.
Jag och Julia åkte limo för första gången.
Kollade på några inspelningar av kändishoppet. Fick även chansen att få internskämt med Adam Alsing, då jag, Maja och Selma hoppade för kändishoppet då de skulle testa ljusen och kamerorna osv. 
Jag red häst för andra gången i mitt liv.
Har umgåtts med fina vänner.
 
Har festat lite.
Har firat min storebror Jonathan på studenten.
Har haft en fin sommar med sommarstugor, Gröna Lund, Danmark, Öland, glass, min första kräftskiva, bad, jobb och så vidare.
Under sommaren, närmare bestämt den 18 juli fick jag en brorsdotter. Det blev en liten Astrid, som kan vara bland det sötaste jag sett.
Har bokat resa till Magaluf med mina brudar från klassen, idag är det dock inte 351 dagar kvar, utan 228 dagar!
Köade med Sofie och Julia tidigt på morgonen för Avicii biljetter, det var det värt.
Har väl tagit lite egobilder under årets gång också, haha...
Hade dogdeboll turnering som julavslutning, där vi skulle vara utklädda till Mean Girls, alltså filmen. Det syns inte riktigt. Vi sög dessutom, men det var lite kul ändå.
Har firat jul.
Har varit på bröllop.
 
 
Nu är bara nyår kvar. Okej i princip alla bilder är från instagram, så de som följer mig där har redan sett allt detta haha. Men det var bara så jag kunde få tag på bilder utan att behöva anstränga mig massor haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0