HFGIUTG

Något som suger med att vara bortrest är att inte ha någon chans att få tag på Justin Bieber biljetter. Jag är ingen belieber men jag tycker han är riktigt bra. Så det sög ju rejält att biljetterna tog slut direkt.
Fast något som nästan suger ännu mer är de människorna som köpt biljetter och sedan eldar upp dom?! 
Varför inte låta nån annan som vill se han få biljetterna då? Så jävla onödigt och omoget. Jag såg någon video där en kille hade tagit sin SYSTERS biljett och eldade upp den. Då är något fel, på riktigt. 

Kommentarer
Postat av: mollie

jag köa från typ.. halv 9, och fick inte nån biljett:(:(:(

2012-07-10 @ 00:39:11
URL: http://molliedahlbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0